Horsensfjord Havkajaknet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11

2 deltagere

Go down

Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Empty Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11

Indlæg af Bent Tors Nov 05, 2009 11:41 pm

Hej, ja nu vil jeg ud at ro igen, jeg har nærmest lagt på langs siden Hjarnø Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Icon_pale , så nu vil jeg ud igen.
Jeg har 3 ture, fra Hylke strand. ( Hylke strand er ved Golfbanen).

1: Fra Hylke Strand til Fuldbro mølle ad Tåning å, retur ca. 15 km.

2: Hylke strand Højre rundt, til Æbelø/Dyrehaven, kryds til Temnæs odde, så med land på venstre hånd hjem,ca. 18 km.
3: Hylke strand Højre rundt ind i Lillesø og Sangt Helene ud under motervejen lige et kik, så hjem,ca. 24,5 km.

Alt efter vinden, er det højre eller venstre om, længden kommer and på kræfter/ vejr og sådan hvad vi kan blive enige om Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Icon_cool .

ER der nogle der vil med , Så skriv jer på,.

JEG GIVER RUNSTYKKER på Hylke strand kl 9,00/9.30 i kanon godt vejr Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Icon_biggrin , i skal selv have kaffe/ te, med.
MVH.
Bent.
PS. Jeg sejler senest kl. 10,00. Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Icon_bounce
PPS. Der ser ikke ud til at være nogen; men jeg ser her i morgen, så skriv.. Godnat.


Sidst rettet af Bent Lør Nov 07, 2009 12:34 am, rettet i alt 2 gange
Bent
Bent

Antal indlæg : 127
Age : 69
Geografisk sted : Søvind
Registration date : 01/08/08

http://bentskajaklog.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Empty Sv: Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11

Indlæg af Jan Fre Nov 06, 2009 6:19 pm

Jeg skal holde fødselsdag for min datter den dag, men jeg er helt klart med på noget næste weekend, hvis det er.
Der havde jeg egentlig tænkt mig at tage ned til Kolding, og sige hej til Michael (Kajakgaarden)og så sejle en tur ud til Houens Odde, og tilbage igen. En tur på 18-20 km. Så hvis nogen vil med, skal de være velkommen.

God tur til dem der skal med i weekenden.. Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Icon_smile

Mvh
Jan.
Jan
Jan

Antal indlæg : 34
Age : 57
Geografisk sted : Ry
Registration date : 03/11/08

Tilbage til toppen Go down

Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Empty Sv: Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11

Indlæg af Bent Lør Nov 07, 2009 9:32 pm

Jeg fik 15 km. ud af søen i dag, i utrolig flot natur.
Vi er dæleme heldige at vi har så meget skøn natur lige uden for døren, bare vi lige går ud til den.
Mange hilsner Bent.
Der er billeder på mit web Album i min blog. Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Icon_biggrin
Bent
Bent

Antal indlæg : 127
Age : 69
Geografisk sted : Søvind
Registration date : 01/08/08

http://bentskajaklog.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Empty Tur Houens Odde med Jan.

Indlæg af Bent Tors Nov 12, 2009 9:46 pm

Jan skrev:Jeg skal holde fødselsdag for min datter den dag, men jeg er helt klart med på noget næste weekend, hvis det er.
Der havde jeg egentlig tænkt mig at tage ned til Kolding, og sige hej til Michael (Kajakgaarden)og så sejle en tur ud til Houens Odde, og tilbage igen. En tur på 18-20 km. Så hvis nogen vil med, skal de være velkommen.

God tur til dem der skal med i weekenden.. Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Icon_smile

Mvh
Jan.
Desvære Jan, der skal jeg til min gode naboes fødselsdag,
Jeg er bange for at mine lørdage og søndage i november er optaget, har jeg fået at vide Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Icon_wink
Men jeg prøver til gør jeg.
MVH.
Bent.
Bent
Bent

Antal indlæg : 127
Age : 69
Geografisk sted : Søvind
Registration date : 01/08/08

http://bentskajaklog.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11 Empty Sv: Tur på Skanderborg sø. Lørdag d.7/11

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum