Horsensfjord Havkajaknet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10

4 deltagere

Go down

Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Empty Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10

Indlæg af Jan Ons Sep 30, 2009 7:36 pm

Efteråret trænger sig på, og bladene er lige så stille begyndt at skifte farve. Så det er oplagt at tage en tur på søerne. Planen er at vi mødes ved Sønder Ege i Ry kl. 9.00 og læsser kajakkerne over på en kajaktrailer, som Niels fra Horsens har mulighed for at låne. Så kører vi til Ørnsø i Silkeborg, og sejler derfra til Ry. Jeg har noget familie der gerne hjælper med at få bilerne tilbage til Ry. Turen er på ca. 25-27 km

Slusen i Silkeborg er lukket for i år, men hvis man ringer en uge i forvejen er der mulighed for at få en ned og lukke os i gennem slusen, men han ville ikke garantere noget. Prisen er15 kr. for at komme igennem, ellers må vi bære kajakkerne over.

Turen er for alle der kan sejle distancen, og vi holder de pauser der er brug for under vejs.



Mvh. Jan.
Jan
Jan

Antal indlæg : 34
Age : 57
Geografisk sted : Ry
Registration date : 03/11/08

Tilbage til toppen Go down

Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Empty Sv: Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10

Indlæg af Nichof Ons Sep 30, 2009 7:39 pm

Jeg er selvfølgelig med og skal nok sørge for traileren.

Er der nogen speciel grund til at du vil bevæge dig modstrøms?

Mvh.
Niels
Nichof
Nichof

Antal indlæg : 106
Age : 68
Geografisk sted : Stensballe
Registration date : 01/08/08

http://nichof-havkajak.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Empty Sv: Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10

Indlæg af Bent Ons Sep 30, 2009 8:22 pm

Der bliver helt sikkert utrolig meget modstrøm, regn, sne og storm ha.
Nej, jeg håber i får en kanon tur med flot vejr.
Jeg skal til familie fødselsdag, så jeg kommer desvære ikke med.
Det må så være næste gang du inviterer Jan, hurtigt Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Icon_biggrin.
MVH. Bent.
Bent
Bent

Antal indlæg : 127
Age : 69
Geografisk sted : Søvind
Registration date : 01/08/08

http://bentskajaklog.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Empty Sv: Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10

Indlæg af Jan Tors Okt 01, 2009 10:46 pm

Er der nogen speciel grund til at du vil bevæge dig modstrøms?

Det med strømmen mærker man ikke på den strækning. Det er mere fra Silkeborg mod Randers. Grunden til at det bliver fra Silkeborg og til Ry er at, der højst sansynligt bliver vestenvind, og så er Julsø sjovere at sejle på når man har vinden i ryggen Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Icon_smile

Sejlede fra De små fisk ved Sejs og til Ry idag. Efterårsfarverne er allerede godt i gang, håber dælme at der stadig er lidt farve på træerne når vi skal sejle...

Mvh. Jan.
Jan
Jan

Antal indlæg : 34
Age : 57
Geografisk sted : Ry
Registration date : 03/11/08

Tilbage til toppen Go down

Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Empty Sv: Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10

Indlæg af Jan Tors Okt 22, 2009 12:51 am

Hej Niels.

Der er kommet to tilmeldinger mere idag, så vi er nu oppe på syv, der er klar til på Lørdag.

/Jan
Jan
Jan

Antal indlæg : 34
Age : 57
Geografisk sted : Ry
Registration date : 03/11/08

Tilbage til toppen Go down

Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Empty Arrow kayak

Indlæg af Kurt S Jensen Tors Okt 22, 2009 6:56 pm

Jeg ville også gerne have været med.Men Jeg skal over at teste Nicolai's Arrow Kayak rundt om Thurø denne Lørdag.Men Næste gang. Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Icon_wink
Kurt S Jensen
Kurt S Jensen

Antal indlæg : 26
Age : 65
Geografisk sted : Horsens.
Registration date : 22/08/09

Tilbage til toppen Go down

Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Empty Sv: Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10

Indlæg af Bent Tors Okt 22, 2009 9:58 pm

Ja du har det hårt Kurt, det er spændende med den pil, jeg har faktisk en tur tilgode i den, for Niels ser efter en tur kajak, så vi skulle prøve den, vi høre vel om den når du kommer hjem, god tur.
MVH. Bent.
Ps jeg er ikke så heldig, jeg skal til fødselsdag.
men jeg skal også hører John Andersen fortælle om sine Grønlands rejser i Kajak, det bliver spændende.
Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Icon_sunny .
MVH.
Bent.
Bent
Bent

Antal indlæg : 127
Age : 69
Geografisk sted : Søvind
Registration date : 01/08/08

http://bentskajaklog.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Empty Sv: Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10

Indlæg af Jan Lør Okt 24, 2009 7:39 am

Bent, vi skal nok tænke på dig, når vi kommer på vandet Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Icon_smile

Vh Jan.
Jan
Jan

Antal indlæg : 34
Age : 57
Geografisk sted : Ry
Registration date : 03/11/08

Tilbage til toppen Go down

Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Empty Sv: Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10

Indlæg af Bent Lør Okt 24, 2009 9:47 am

Tusind tak Jan, jeg tænker da også på jer og jeg er slet ikke misundelig. Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Icon_cry
God tur, men jeg sov da længe ha'.
VH Bent.
Bent
Bent

Antal indlæg : 127
Age : 69
Geografisk sted : Søvind
Registration date : 01/08/08

http://bentskajaklog.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10 Empty Sv: Efterårstur på søerne. Lørdag d. 24/10

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum